View Single Post
Old 02-12-2003, 19:04
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Hier is mijn stukje.

Werd wakker om 05.00 en dacht, aha Huudo is eens op tijd wakker. Het volgende wat ik weet was dat het 05.45 was en dat ik nog altijd in mijn bedde lag. Wat volgde kan vergeleken worden met een qualificatieronde in de badkamer. Scheren, wassen, plassen in recordtempo en om 06.00 de deur uit. 06.32 was ik op de parking van Bertels in Geel. Oef, toch niet al te laat. Bleek dat er nog iemand was die zich overslapen had...

Nu goed, er waren weer enkele nieuwe gezichten bij en de sfeer zat er op dat vroege uur al onmiddellijk in. Op naar Essen dan maar. Eens Duitsland binnen, maakte mijn maag de opmerking dat er afgesproken was om in een Raststätte halt te houden voor een ontbijtje. Na telefonisch beraad bij de Teamchef bleek dat dit bij de volgende Raststätte het geval zou zijn. Bleek dat deze zich in de Messehallen van Essen zelf bevond. Daar lekker gegeten en om 10.00 was het pieratten smijten in de Ferrari-zaal. Foto's werden getrokken door de geïnteresseerden. Tevens waren daar enkele interessante Design-prototypes te zien.

We zijn dan de rest van de hallen ingetrokken - ik had geen foto's meer op mijn rolletje dammit - waar er veel lekkers te zien was (zowel auto's als trienen ) Enkele highlights, voor mij, waren ondermeer de scoop van de Lancer WRC, de Xsara WRC, de Impreza WRC, de Audi S1 Gr.B. Onderweg nog een boek gekocht "DTM - Die Story" en een ijsje gewonnen met een spelletje "3 op een rij." Onze teamchef echter had hulp nodig van een vriendelijke helper om ook zo'n ijsje te bemachtigen.

En dan was er Hal3, eigenlijk de grootste met Mercedes, Audi, Ford, Opel, Smart en ik vergeet er wel enkele misschien. Bij het binnenlopen vraag ik aan Johan of hij misschien een kraampje gezien had waar ze filmrolletjes verkochten. Enfin om een lang verhaal kort te maken, haalt Johan een rolletje boven en zegt: Mag je lenen. Dankejewel Johan!!! Ikke blij natuurlijk en op zoek naar "the ultimate picture" van enkele "interessante onderwerpen" zoals daar zijn CLK-DTM, Audi R8... Op het einde van de gang waren de foto's alweer op.... Dankjewel aan Johan en Boosterke om met mijn spullen te sleuren toen ik in de meest eigenaardige standjes voor auto's ging liggen op zoek naar een speciale foto. Hopelijk zijn ze gelukt. Wanneer klaar, zal ik ze in de vorm van wallpapers op Automotomover zetten. Nog even geduld dus.

Dan terug naar huis. Eerst nog even verkeerd rijden, dan een Duitse Focus-rijder lekker op stang jagen om dan via de trukkersparking bij de D-NL grens tot de vaststelling te komen dat het restaurant er het vorige jaar ook al niet meer was. Enfin, het eten in een AC is nooit slecht en dit was ook dit keer niet anders, enkele kilometers verder dan de eerder vermelde parking.

Bedankt Sennake, Marshal, Stijn Coninx, Johan, Bart, Andy, Pascal, Boostereke en Inge voor de heel fijne dag. Ik heb zoals altijd weer hard gelachen en mij goed geamuseerd!

ps. Willen de digitale fotografen zo vriendelijk zijn om reeds enkele foto's te posten?

Last edited by Guido; 02-12-2003 at 19:11.
Reply With Quote