Zoals hierboven beschreven liep dat hoogst irritantje wekkertje om 05.00 af................keurig op tijd om 06.20 in Geel
Het zou de dag van de 6 grenscontroles worden, reeds vroeg in de juiste stemming en voor de rest een geweldige dag.
Wat betreft de beurs kan ik kort zijn, die viel mij persoonlijk ietwat tegen ondanks dat het mijn eerste keer naar Essen was. Ik had meer autosport verwacht, tuning en straatwagens hebben nu eenmaal niet mijn interesse.
Dat neemt niet weg dat we enkele memorabele momenten heb meegemaakt.
* Het veelvuldig imiteren van een bepaald type duitser: EDELSTAHL SPORTAUSPUFF !!!!!
* Punten uitdelen aan degene die met de grootste bumper, spoiler en Fuchsenschwanz naar huis ging.
* De beste kerel met zijn nieuwe velgen die compleet omver gelopen werd door een bepaalde paddocker
* Het vriendelijk negeren in de nederlandse taal van overijverige duitse standwerkers
* Iemand aan een gratis ijsje helpen met spelletje
* Demonstratie gegeven hoe men frisdank tapt bij een nederlands wegrestaurant, tot aan de rand vullen.........ff voorproeven..........en dan wederom bijvullen
Kortom het was weer een echte paddockdag, mijn dank aan de prettige reisgenoten.