View Single Post
Old 15-09-2001, 23:25
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

ivm met Raikonnen nog even mijn gedacht!!

Ok Raikonnen is een groot talent, en hetgeen hij presteert in izjn eerste jaar is ook knap!! Anderzijds is zijn teammaat Heidfeld meestal toch sneller dan hem. Zodat je de vraag kunt stellen aan wat we zijn prestaties moeten toeschrijven?!? Aan de kracht van Sauber, of aan de rijderskwaliteit!!

Ik wil geenszins Raikonnen, of de beslissing van McLaren gaan bekritiseren!! Maar dit doet me denken aan Jenson Button vorig jaar!! Toen was hij ook de rookie, en presteerde hij ook, maar dit jaar wordt hij gewoon outperformed door Fisichella.

Als Raikonnen het kan waarmaken, chapeau dan!! Maakt hij het niet, dan zou het wel eens steil bergaf kunnen gaan voor McLaren!! Enerzijds laten ze een BOM ervaring vertrekken (De ervaring van Hakkinnen kunnen ze overal gebruiken), en als Raikonnen het dan niet afmaakt, dan staat Coulthard er alleen voor!! Enkel tijd zal hier de waarheid spreken!! Heeft McLaren juist gegokt, dan hebben ze een mooi talent voor de komende jaren!! Hebben ze verkeerd gegokt, dan hebben ze veel geld verkwist!!

airco