Thread: Internet thuis
View Single Post
Old 19-12-2003, 14:34
FastFons's Avatar
FastFons FastFons is offline
De Paddock Regular

In netwerk heeft daarover eens een test gestaan ja, zelfs op de luchthaven van zaventem konden ze zo de files van de server deleten

Ik zou ook voor kabel gaan als het niet te onoverkomelijk is om ze te leggen. bovendien kun je dan intern verkeer (als je dat hebt natuurlijk) laten verlopen tegen 100 mbit.

Op een pentium 2 draait toch probleemloos windows 2000 (indien genoeg ram natuurlijk), ik had zelfs al windows 2000 draaien op mijn pentium 200 mmx, wel met het maximale hoeveelheid geheugen en 3D kaart om de processor te ontlasten. Tot ongeveer een jaar geleden draaide dat nog relatief vlot maar ik heb toen besloten alles lager dan pentium 2 buiten te smijten, nu is het traagste wat ik heb draaien een pentium 2 350 ECC, draait probleemloos en meer dan vlot genoeg windows 2000 om vlot te kunnen internetten/emailen en dergerlijke (spelletjes zijn natuurlijk uit den boze). De eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat daar ook wel 756 mb ram inzit.
Ik zou dus zowiezo voor windows 2000 gaan en indien nodig eventueel wat geheugen bijsteken, dit is zowiezo al veiliger en kan veel meer recente dingen aan dan de hopeloos verouderde win95/98 toestanden. Je kan dan zelfs probleemloos voor draadloos gaan indien je dat zou willen...

FF

Last edited by FastFons; 19-12-2003 at 14:37.
Reply With Quote