Quote:
Originally posted by airco
108 is geen slechte prijs ....
Toch vind ik nu nog 100 steken in een pc van 3 jaar (?) oud een beetje geld wegsmijten .....
Dan zou ik in uw geval ff doorsparen en binnen een tijdje een upgrade doen van (mobo/cpu/geheugen/ ?) voor pakweg 400 a 500 om dan weer voor goed 3 jaar gerust te zijn
all้ das mijn gedacht ervan he .... Probeer anders wat sd-ram te recupereren uit iemand zijn oude pc die hij weggooit ...
enigszins begrijp ik ook uw redenering als je zegt ... deze pc voldoet voor wat ik hem gebruik ...... Toch wringt het bij mij om 100 (of meer) te geven aan geheugen terwijl er ondertussen al veel beter geheugen is voor een veel goedkopere prijs (dat helaas niet in je oude pc past)
|
Da's een terechte overweging die ik ook gemaakt heb. Echter momenteel liggen mijn budgettaire prioriteiten ergens anders (sparen voor een EOS 300D bijvoorbeeld

). Langs de andere kant is het zo dat de PC zeker nog een tijdje zal kunnen meegaan. Als ik hem evt. eind volgend jaar zou vervangen door nieuwer spul, zal hij doorgeschoven worden naar de kinderen (nu 5 en 11 jaar oud) Die kunnen er dan - indien er niets stuk gaat tenminste - nog enkele jaartjes plezier aan beleven.