ik ben de laatste om commentaar te mogen geven op figuren aangezien ik nog altijd zal moeten bewijzen dat ik er deftige kan maken aangezien ik me er nog nooit aan gewaagd heb. (zal de komende maanden wel veranderen met de 206 en Impreza 2002 in huis). Toch even volgende suggesties, of beter, dingen die ik anders zal trachten te doen.
Gordels: Ik ben van plan om deze te verwijderen, de figurine bij te werken en dan de "gewone" aftermarket gordels erover te leggen. Da's natuurlijk een pak meer werk, dat besef ik, en als ge onder tijdsdruk van een "gigantische nog te bouwen stock"

staat, kan ik het compromis hier begrijpen. De zwarte omranding lijkt me iets te sterk geaccentueerd, zeker omdat ze ter hoogte van de schouders plots abrupt stopt.
Figurines: Kunnen ze er nog uit? Indien niet, dan vermoed ik dat je ze wel ok vind? Dan is er voor mij geen enkel probleem. Wat ik uit de vele gesprekken met de "figurinisten" geleerd heb, is dat je met een iets donkerdere tint vertrekt om dan al 'dry-brushend" naar de uiteindelijke tint te komen. Met op de uitsteeksels afronden met een beetje wit. Dat is toch hoe ik ze ga doen. De overalls zien er een beetje te vlak, te flets uit (ter hoogte van de armen en vingers bijv.) Allez, verstaat ge wat ik wil zeggen?

Ook de lippen lijken me iets te vol en te rood.
De houding is wel perfect en komt exact overeen met de positie van de wielen. Ook de tinten in het gezicht zijn zeer mooi.
Opnieuw, ik heb eigenlijk geen recht van spreken, vind het een knappe prestatie op zich, er aan durven beginnen is wellicht de grootste prestatie! Het kan natuurlijk zijn dat ze nog niet klaar zijn en in dat geval heb ik absoluut niks gezegd.