View Single Post
Old 28-12-2003, 01:28
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ze zitten erin en zitten vast. Nu is het wel zo dat ik de techniek van het figurine-schilderen niet zo dikwijls oefen, alhoewel ik bekend ben met de tips die Huudo zonet gaf. Voor figuren die "buiten" staan werk ik ook wel met die drybrush-methode, en geef ik de schaduwpartijen een donkere tint en wordt daarna alles nog eens gedrybrust met een licht tot witte tint.

MAAR... al dat werk om er later bijna niets meer van te zien (als de ruiten erin staan wordt het in de auto sowieso erg donker) en daarmee gepaard gaand de druk van nog 600 andere modellen te moeten bouwen, hebben me inderdaad tot dat compromis gedreven.

Wat niet betekent dat ik de lippen nog kan veranderen, ik ga ze een iets donkerdere tint geven. Maar toch wil ik ook hier benadrukken dat jullie de foto's zien die in feite minstens 2 keer zo groot zijn als het werkelijke model is, en dat het in realiteit veel minder opvalt. Dat geldt ook voor de schaduw van de gordels, Huudo, de foto's accentueren dit geweldig en in het echt valt het niet op. Je zal wel zien maandag...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote