View Single Post
Old 02-01-2004, 19:43
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ik ga zelf natuurlijk ook mee en Danny (waarschijnlijk) ook.

Bon, wat de boekingen betreft nu:

ik heb contact opgenomen met de vriendelijke eigenaar van Hotel "Bergfrieden" en hij wist me te vertellen dat voorlopig nog ALLES vrij is. Dit betekent dat hij 8 "doppelzimmer" heeft en 2 "einzelzimmer". Ook dacht hij dat de 1000 km van de Nürburgring in het weekend van 17 en 18 juli vielen maar we hebben de site van de Ring gecheckt en daarop staat duidelijk dat het 3 en 4 juli is, zelfde weekend als de Belcar dus.

Als ingeschrevenen van deze thread beschouw ik :
[list=1][*]Marshal[*]Pascal[*]Raceboy[*]Riet (mama Raceboy)[*]Huudo (klopt dit Huudo?)[*]Mario (klopt dit Mario?)[*]Bien[*]Boyfriend Bien (hoe heet die jongen eigenlijk Bientje?)[*]Werner[*]Sennake[*]Danny[/list=1]

Wie er nog bij wil komen dient tegen maandag te bevestigen in deze thread want dan bel ik ('s avonds) naar Hotel Bergfrieden met het aantal dat dan in deze thread staat.

Wat ik ook moet weten is of je 1 nacht (en eventueel welke : vrijdag of zaterdag) of 2 nachten wil blijven. Als je niets post ga ik ervan uit dat je 2 nachten wil blijven.

Ik zorg voor deze reserveringen, we spreken wel af als je naderhand van gedacht verandert, dat je dan zelf contact opneemt met de eigenaar.

Nog eens de prijzen :

Doppelzimmer inkl. Frühstück ab 60,00 €
Zweibettzimmer inkl. Frühstück ab 60,00 €
Einzelzimmer inkl. Frühstück ab 35,00 €

Meer info vind je op de site van het hotel.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote