View Single Post
Old 23-09-2001, 23:08
Pascal Pascal is offline
A4993

Iedereen beslist zelf wel voor wie hij supportert. Iedereen kiest zelf voor wie hij fan is en heeft daar zijn redenen voor die hij niet hoeft te verdedigen ten opzichte van anderen.

Ik vind het zelfs wansmakelijk dat iedereen begint Belgische vlaggen te kopen als de Belgen goed voetballen, tennissen... Als het dan enige tijd nadien weer ietsje minder gaat ( dat wil niet altijd zeggen dat het slecht gaat ) zijn het meestal deze mensen die als eerste kritiek leveren.

Ikzelf doe aan dat circus niet mee. Ik ontken echter niet dat ik de Belgen, in eender welke sporttak en of discipline met iets meer interesse opvolg dan niet-Belgen.

Wat VERSTAPPEN betreft laat het me heet of koud of het een Nederlander is of niet. Als hij goed rijdt, zal ik dat appreciëren. Als hij slecht rijdt, zal hij zoals iedereen een verhaal klaar hebben en zal ik daar ook naar luisteren. Hij hoort thuis in de F1-wereld of je dat nu wil of niet.

BTW humor houdt een mens soms recht. En eerlijk gezegd : een grapje over een Nederlander is altijd meegenomen.

C U
Reply With Quote