hola di ladio!
't gaat hier verdorie snel zeg, effe niet gekeken en alweer enkele pagina's verder.
Arrogant of niet, bovenaardse capaciteiten of niet. Bas heeft een F1 testrit 'versiert' en het is mis gelopen. Tja da's erg, da's jammer voor de meer neutralere Belg.
Ik moet echter melden, als complete leek, amateur en hobbyist, dat er in F1 'no points for second best' zijn. Dat kunnen we heel erg vinden, erg verdrietig om zijn, maar het is business, big business.
Steengoede piloten (waarvan hun managers de teambazen kunnen overtuigen dat ze dat zijn, met of zonder impressionant palmares - denk eens aan Kimi ) worden gevraagd, andere betalen. Als er bij de betalers dan niets misgaat en ze slaan een goed figuur hebben ze een kans om verder te gaan. Anders niet. Simpel, toch?
Je gaat naar een klant ofwel verkoop je, ofwel sta je weer zonder order op straat. 't is net hetzelfde hoor.
Dus als er met deze test van Bas bij Jordan dan al een kansje geweest was om opnieuw een Belg in de F1 te hebben, dan is dat kansje nu wel superklein geworden. En 'regardless' wat er allemaal foutgelopen is. Bij sommige mensen gaat er niets fout en die maken het, bij andere gaat het regelmatg mis. Waarom? I call that destiny
Vanaf hier gaat het
'k ben niet echt vooringenomen. 'k ken Bas niet en zijn palmares nog veel minder. 'k kan alleen maar weergeven wat ik denk adhv wat ik zie, lees en hoor. 't forum is trouwens een plaats waar iedereen op een fatsoenlijke manier zijn menig mag en moet ventileren. Of dit nu objectief is of niet doet eigenlijk niet ter zake. WIJ doen hier niet aan nieuwsgaring en verkondigen ook de boodschap niet. Daarvoor bestaan er andere websites. Een forum is per definitie een plaats om te discusieëren, het heet daarom ook discussieforum. Allez, dat denk ik, nietwaar.