View Single Post
Old 22-01-2004, 00:04
FastFons's Avatar
FastFons FastFons is offline
De Paddock Regular

Ik moet toegeven dat ik mij misschien wat laten gaan heb (misschien is het examenstress wie weet). Ik moet zeggen dat ik pakweg 2 jaar geleden nog een grote fan was van Leinders, maar alles wat ik van hem gezien of gehoord heb sindsdien heeft mijn aanzien ten opzichte van hem compleet veranderd. Hij is zeker snel en heeft een mooi palmares maar het is zoals een bloedmooie vrouw die van zichzelf weet dat ze zo knap is, dan vind ik ze persoonlijk al veel minder mooi.

Verder had ik echt gehoopt dat hij vandaag iets moois kon laten zien en wie weet zelfs een plaatsje had kunnen versieren. Ik was dan ook enorm ontgoocheld toen ik las dat hij er zo snel was afgegaan. Het lijkt een beetje op een gebrek aan gezond verstand in zo'n once in a lifetime opportunity.
Ik vrees in ieder geval dat het nu weer enkele jaren zal duren eer we nog een belg terugzien in een F1

FF

PS: @Eric: ik durf hier gerust mijn echte naam onderzetten en het zelfs persoonlijk mijn mening tegen de betrokkene verkondigen (al heeft hij daar waarschijnlijk geen boodschap aan).

Last edited by FastFons; 22-01-2004 at 00:06.
Reply With Quote