Quote:
Originally posted by Laskaat
Bas was zojuist live aan de telefoon op Q-Music en zoals hij zelf vertelde is het maar een kwestie van tijd (snel of iets langer, dat kon hij niet zeggen) dat hij tekent als derde rijder bij Jordan. Ze vroegen wat dat dan inhoud 3de rijder zijn, hij zei dat hij dan elke vrijdag testen doet om de wagen verder af te stellen en standby staat om bij bv een "griepje" van 1 vande rijders het stuur over te nemen. Hij ziet het toch wel zitten dus, we will see
|
mja, als hij nog vertrouwen heeft,...
ik stel mij toch vragen of hij wel nog met EJ heeft gesproken dan, want het lijkt mij weinig waarschijnlijk dat die eerlijk onder de indruk was. Bewijze het feit dat hij Glock heeft aangeduid als tester voor vandaag.
Hoewel, terwijl ik dit typ, bedenk ik dat het evengoed kan dat dat zowiezo al de afspraak kan geweest zijn. Nu ja, als EJ nog hetzelfde vertrouwen heeft in Leinders, en erkend dat het gewoon pech was, én Bas heeft écht goeie opties om het budget bijeen te krijgen, lijkt niets mij onmogelijk. we zullen met de toekomst het enige doen wat we ermee kunnen doen, en dat is afwachten.