View Single Post
Old 22-01-2004, 10:54
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Volgens mij is het tijd voor een "ik heb nog nooit.." duelletje België-Nederland in het community forum

terug on-topic:

Ik hoop voor Bas dat hij het contract voor derde rijder kan binnenhalen. Dan heeft hij meer als één kans om te tonen wat hij waard is en kan hij veel ervaring opdoen. Dit kan de media-aandacht voor F1 in België alleen maar ten goede komen. Goede vrijdagtesten samen met de media-aandacht kunnen er wel voor zorgen dat de bal aan het rollen gaat... In 2005 staan er bij de rijdersformaties, en bij de testrijders waarschijnlijk ook, heel wat veranderingen te gebeuren en hierdoor stijgen zijn kansen toch wel. Op dit moment staat er geen enkele Belg dichter bij F1 als hem.

Ik zou ook graag (en liever) Heylen, Verdonck of D'Ambrosio in die positie zien maar dat zal nog wel een paar jaar duren vrees ik. Heylen is dan wel een protégé van Mercedes maar hij is niet de enige. Mclaren werkt alleen met ervaren testrijders bijna dus daar is ook al weinig kans. D'Ambrosio geef ik persoonlijk nog het meeste kans. Qua talent op dezelfde hoogte als Heylen maar hij heeft iets wat Jan niet heeft: de volledige steun en hulp van Thierry Boutsen en hij zit in het Renault driver development programma.
Reply With Quote