View Single Post
Old 22-01-2004, 20:25
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally posted by Eric Dupain
We zouden podverdorie wat meer objectiever moeten zijn. We hebben zoveel goede rijders, in zoveel verschillende klasses van de autosport. Maar ja, het gelijk is zeker aan de pessimisten ???

Als Loix overmorgen crasht in de Monte Carlo zie ik iedereen zijn potlood al slijpen, ... het zijn net die personen die Loix zouden kussen mocht hij een podiumplaats behalen.

Voor zo'n vooringenomenheid heb ik maar één woord : walgelijk.

En ja, ook ik ben nu "off topic" !!!
Ik weet dat het off-topic is, maar net zoals Eric Dupain blijft die stroom negatieve kritiek op mijn lever liggen.
Zoals Eric zegt hebben wij Belgen steeds meer dan behoorlijk ons mannetje gestaan in zowat alle vormen van gemotoriseerde sporten. Dat heeft ons verschillende wereld- en Europese kampioenen en recordhouders opgeleverd. We zouden verdomme fier moeten zijn op wat wij Belgen gepresteerd hebben. Een beetje meer zelfverzekerdheid zoals de Duitsers of Nederlanders dat hebben, zou geen kwaad kunnen.
Dat "petit Belge"-minderwaardigheidscomplex is op niets gebaseerd en is iets dat wij ons grotendeels zelf aanpraten.
Leinders heeft zijn kans, letterlijk, verknald. Spijtig, maar zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Er zijn nog talentrijke Belgen, Heylen en d'Ambrosio om er maar een paar te noemen, die er aankomen en die hun kans ook nog wel zullen krijgen.
Reply With Quote