Compleet met akkoord.
De wereld wordt veramerikaniseerd en de cultuur en gedachtengang van de doorsnee amerikaan kennende kan dat toch niet goed zijn. Noem het 'McDonaldiseren', om het even.
Feit is dat onze 'BigBrother' (what's in a name) nu zowat heel de aardbol achter zich heeft om Afghanistan plat te bombarderen totdat er geen enkele Afghaan meer overblijft.
Oog om oog, tand om tand. 6.000 slachtoffers in het WTC vergelden door ander bloed te laten vloeien. 'Vijandelijk' bloed, dat onder de leiding staat van één of andere gestoorde zieke geest, die de menigte oppept onder het mom van de godsdienst.
Godsdiensten zijn dan ook de meest gevaarlijkste gebruiken die de mens ooit heeft 'uitgevonden'. God bless America ?
Ik meen me bijvoorbeeld te herinneren dat ik ooit heb gelezen dat in de Koran letterlijk beschreven staat dat hun godsdienst de enige godsdienst is en alle andere godsdiensten moeten worden uitgeroeid.
Gewoon als voorbeeld hoe extreem en fijnbedacht zulke teksten kunnen zijn. Godsdienst lag dan ook volgens mij aan de basis van die aanvallen, als de heilige bin laden (geen hoofdletters, geen respect voor dat dier) die kerels wijsmaakt dat hij een visioen heeft gehad van Allah om die torens te bestormen, geloven de naïevelingen dat blindelings.
Zeg wat je wil, maar ik heb me nog nooit beklaagd Belg te zijn.
Hoewel de straatcriminaliteit hier ten top stijgt, vreemdelingenpolitiek wel érg losjes wordt doorgevoerd en we qua regeringsschandalen min of meer het corrupte maffia-Italië evenaren, ben ik blij dat dat ik nooit het levenslicht zag in de derde wereld of eender welk moslim/islamgebied. De dag dat ik een koe heilig ga verklaren is dan ook zeer ver weg.
Ik heb nog nooit een wereldoorlog meegemaakt, ik durf er toch niet op te wedden dat ik dat op m'n sterfbed ook kan vertellen.
en zo kan ik nog uren doorgaan..enkel, ik zit dan wel op het verkeerde forum bezig
Mijn mening over die vlaggetjes en concerts: allemaal mooi, enkel...wat ben je ermee ? minstens 4000 man ligt momenteel (excuseer me het taalgebruik) te rotten onder het puin, en Ferrari print een vlaggetje als sticker af....mjah...