Thread: Stars & Stripes
View Single Post
Old 28-09-2001, 16:29
tsjolder's Avatar
tsjolder tsjolder is offline
De Paddock Regular

Even een reactie op wat een aantal mensen hier gezegd hebben. Off topic is het misschien niet echt, maar of deze topic nog in het juiste forum staat, weet ik niet.

Ik moet zeggen dat mijn mening veel sterker bij die van Mario aansluit dan bij die van Finish of Sennake. Ik heb helemaal NIET het gevoel van superioriteit van mijn godsdienst tov de islam, zoals Berlusconi. Wij, christenen, zijn mensen gelijk alle anderen en de Islam is niet meer haatdragend dan een andere godsdienst. In essentie is de Islam een vredelievende godsdienst, er zijn enkel een aantal extremisten die erin slagen een aantal mensen te manipuleren onder het mom van godsdienst, maar hun motieven hebben er weinig mee te maken. Het is zoals iemand onlangs zei (weet niet meer wie): de islam heeft geen nazisme gecreëerd.

Ik ga zelfs meer zeggen: misschien ligt dat gevoel van superioriteit wel voor een groot stuk aan de basis van dit terrorisme en deze haat tegen Amerika.

Dit staat misschien niet allemaal op de juiste plaats en heeft misschien niet veel meer met het oorspronkelijke onderwerp te maken, maar ik vond toch voor mezelf dat ik moest reageren.
Reply With Quote