View Single Post
Old 09-02-2004, 20:51
Rasse's Avatar
Rasse Rasse is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by stijnconinx

Heeft iemand die z'n e-mail adres?

Ja.

Dit is politiek jongens. In het najaar, toen de FIA de nieuwe regels van 3° rijder weer introk, stond al vast dat Freddy dit seizoen voor Peugeot zou rijden. Ze hebben er toen een spelletje van gemaakt, oa met Burns, dat heel wat onrust onder de rijders veroorzaakte. Grootste slachtoffer: McRae .
De poppemie die Freddy had als ingenieur, heeft het vorig jaar al een paar keer voor Harri Rovanpera verstierd ook. Nu is ze terug op de 2° auto en het is weer van dat. Dat kind is gewoon niet goed genoeg voor die job. Als je in een WK-team zo'n fouten maakt ga je er normaal onmiddelijk uit. Behalve zij.
Peugeot wil de dames hiermee charmeren, punt uit. En als Harri zijn auto in Mexico niet goed is zal hij wel twee keer nadenken om te morren. Hij is al eens buiten gevlogen.
Normaal ben ik niet rancuneus , maar deze keer hoop ik echt dat ze bij Peugeot ZWAAR op hunnen bek gaan.
Duval kreeg team-orders, niet plezant maar zakelijk verdedigbaar.
Dit is gewoon vuil spel. En volgens mij niet van Provera, maar van de "Big Bosses"
En wie zal zeggen wat het beste is? Moet Freddy op tafel kloppen? Er staan veel gegadigden aan de deur te wachten, laten we dat niet vergeten.
Nog iets dat meetelt: Rovanpera heeft de rally al eens gereden en ze hebben puntjes nodig.
Reply With Quote