View Single Post
Old 12-02-2004, 12:06
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by Mario
Ja, Montoya, los van het feit dat je nu gelijk hebt of niet, ge gaat hier weer een ganse emmer stront over uwe kop gaan krijgen.

Gij durft gij hier nogal . Maar ben persoonlijk een warme voorstander van een robbertje (verbaal) vechten af en toe . Vind dat het er op de Paddock vaak te lauw aan toe gaat. Zitten niet zoveel vruchtbare discussies bij .
Tja, als het gaat over "Provera dit, dikke sigaar dat, 'k zal ze eens gaan leren, afbranden die handel, stront over hunne kop, idioterij" en dat soort moois meer, denk ik dat je hier aan het verkeerde adres bent. Freddie's eigen forum is dan de juiste plaats. Daar kan je je dan van harte uitleven. Wat er daar allemaal verkondigd is de laatste week, is anders niet niks. Enkele opmerkingen van de mods ginder te spijt.

Waarom het er op De Paddock zogezegd lauwtjes aan toe gaat? Omdat de meesten onder ons hier de Belgische autosport 'in het algemeen' in hun hart dragen. Diegene die wel echte fan zijn van - mezelf incluis en niet alleen van Freddy - verkiezen waarschijnlijk de lauwe sfeer boven al die emotionele en dus vaak onzinnige uitbarstingen van loze anonieme kreten.

Het nog immer stijgende aantal deelnemers hier bewijst, denk ik, dat we met onze manier van aanpakken het bij het rechte eind hebben als het gaat over "een robbertje verbaal vechten". En de eerste verbaal-geweld-discussie die echt vruchten aflevert op termijn moet ik - zowel privé als professioneel - toch nog altijd meemaken.

Last edited by Guido; 12-02-2004 at 12:10.
Reply With Quote