View Single Post
Old 12-02-2004, 12:45
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Wat ik mis op de Paddock zijn stevige discussies die tot nieuwe inzichten leiden. Daarom ook dat ik hier minder kom. Dat heeft vermoedelijk niets met personen te maken, maar gewoon met de sfeer alhier (allemaal goede vrienden onder elkaar die het gezellig houden. Wat best is hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar als iedereen met iedereen akkoord gaat, tja, dan wordt het op den duur wat minder interessant, vind ik persoonlijk).

Heeft niet zoveel te maken met liefde of haat voor (Belgische) autosport, gewoon met de zin om eens iets vanuit een andere invalshoek te leren kennen en zo bij te leren.

Volgens mij moet het perfect mogelijk zijn om (pittige) discussies te voeren en elkaars mening daarbij toch te respecteren. Als dat niet kan, dan vertelt dat veel over de personen in kwestie (ik wijs hier niemand concreet met de vinger, is een algemene opmerking). Ik heb soms al de indruk gehad dat iemand met een afwijkende mening (zoals Montoya in dit geval, want hij zorgt hier voor de kritische noot t.o.v. Loix (terecht of niet, laat ik in het midden en kan ik niet over oordelen) en daar is enige moed voor nodig) een hele horde gescandaliseerde autosportfans over zich heen krijgt. En zeker, zoals in zijn geval al gebeurd is, als de persoon in kwestie al eens een ban boven zijn hoofd had hangen. Misschien vergis ik me, want ook nu weer, mijn subjectieve oordeel.

Maar we gaan hier serieus off topic en misschien is dit meer voer voor zaterdag .