Tja, als de mensen die graag pittige discussies houden niet vaak meer komen omdat anderen dat niet zo goed kunnen of daar geen behoefte aan hebben, wel ja, dan vervlakt het natuurlijk wel he. Zeggen dat het niet meer plezant is en er zelf niets aan doen om het plezant te houden is makkelijk natuurlijk. Ik probeer toch altijd soortgelijke situaties te benaderen met een houding van: "Vraag niet wat (in dit geval) De Paddock voor u kan doen, maar kijk zeker ook wat jezelf kan doen voor De Paddock".
Maar goed, 'k ben er dan ook nog maar een jaartje bij en heb me in die tijd al goed geamuseerd, pittige gesprekjes/discussies incluis.
Nu vraag ik me toch wel af, welk nieuw inzicht we zouden moeten krijgen door de stelling - effe treug on-topic

- van JPMontoya. Tuurlijk is zijn mening perfect begrijpbaar en ik twijfel of dat de reden dan ook is. Hij specifieert later en zegt dat het meegespeeld heeft. En dat zal ik niet bestrijden. Alles zal wel een rol gespeeld hebben in deze story. Maar wat de uitspraak "bakken stront over u heen gaat krijgen en gij durft nogal" dan bijdraagt aan het verkrijgen van een nieuw inzicht ontgaat me toch.
Bovendien ben ik door eerdere replieken (die niet al te pittig leken en waren) toch tot andere inzichten gekomen in deze Freddy/Peugeot story. Het hoeft er dus niet altijd "verbaal geweldadig" aan toe te gaan om tot andere inzichten te komen. Maar ik begrijp prefect wel wat je bedoelt Mario
Jan vat het nog het beste samen denk ik en hoe groter de club, hoe moeilijker het wellicht wordt om het allemaal in goede banen te leiden.