View Single Post
Old 12-02-2004, 19:32
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

daar kan waarheid inzitten natuurlijk, maar als je bedenkt dat Provera blijkbaar van zijn keuze al spijt had na Monte Carlo dat ze Rovanpera aan de kant gezet hadden voor Freddy, dan denk ik dat moest Freddy gezwegen hebben in Zweden, hij alsnog naar de 3de stoel zou verwezen zijn. Op meerdere websites werd er immers al voor het einde van rally melding gemaakt van het feit dat Freddy waarschijnlijk een stapje zou moeten terugzetten en dat dit misschien al na Mexico kunnen gebeuren. Dat het vroeger gebeurd is kan misschien liggen aan het feit dat hij dingen zou gezegd hebben, maar ik denk eerder dat het aan de analyse van data ed. zal gelegen hebben. Of misschien nog veel meer aan wat volgt:

Ik begin hoe langer hoe meer overtuigd te raken dat Provera Freddy wilde (hij is verdorie niet voor niets in de Condroz komen kijken) en tegen de wil van de algemene directie in, Freddy toch op die 2de stoel heeft gezet. Nadat Freddy een toch wel grote achterstand had opgelopen in de Monte (goed dat er niet meer fabrieksrijders aan de start stonden, want anders had ie misschien wel géén punten gehaald) denk ik dat de directie Provera gesproken heeft ind e stijl van: Ziet ge nu wel, dienen Belg van u, schoon is dat. Als't in Zweden niet beter is, Rovanpera terug binnen en dienen Belg weer waarvoor we hem aangenomen hebben, einde discussie. Daarom ook dat Provera eerst met onze journalisten heeft gesproken.

Feit blijft nog altijd, en da's waar ik altijd moeite mee zal blijven hebben: Freddy heeft nooit een fundamentele kans gehad. Na 2 rallies, dat zegt niets. Vandaar dat ik datgene denk wat ik hierboven vermelde.
Reply With Quote