View Single Post
Old 13-02-2004, 11:12
Rasse's Avatar
Rasse Rasse is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Huudo

Ik begin hoe langer hoe meer overtuigd te raken dat Provera Freddy wilde (hij is verdorie niet voor niets in de Condroz komen kijken) en tegen de wil van de algemene directie in, Freddy toch op die 2de stoel heeft gezet. Nadat Freddy een toch wel grote achterstand had opgelopen in de Monte (goed dat er niet meer fabrieksrijders aan de start stonden, want anders had ie misschien wel géén punten gehaald) denk ik dat de directie Provera gesproken heeft ind e stijl van: Ziet ge nu wel, dienen Belg van u, schoon is dat. Als't in Zweden niet beter is, Rovanpera terug binnen en dienen Belg weer waarvoor we hem aangenomen hebben, einde discussie. Daarom ook dat Provera eerst met onze journalisten heeft gesproken.

Precies hetgeen ik hier dinsdag avond al gezegd heb. Zeker weten dat het niet Provera's intentie was Freddy opzij te schuiven. Als alles goed gaat en die man niets te verbergen heeft is hij niet van enige humor gespeend. Hetgeen we zagen in het intervieuw van Fraikin op Champions, was een man die opdracht had gekregen iets te doen waar hij het niet mee eens was, en er liever niet te veel vragen over kreeg.
Als het deze keer wel waar wordt wat ze beloven, dat Freddy de auto gaat ontwikkelen, awèl vrienden, dan gaan we tegen de helft of het einde van het seizoen nog vuurwerk zien van onze Limburger.

Wat betreft het vergelijken van de data van de twee piloten, moet je zwaar tussen de lijnen lezen. De rijstijlen van beide piloten is zwart-wit. Freddy is zuiverder in zijn sturen, Gronholm rijdt on-off. Logisch dus dat Freedy "smoother" met rem en gas omgaat.

We hebben de laatste dagen ook geen nieuws meer gehad uit het Peugeot-kamp, wat mij leert dat er een bepaalde consensus gevonden is.
Reply With Quote