Thread: Jiehaaaaaaaaa
View Single Post
Old 03-10-2001, 07:38
Laskaat's Avatar
Laskaat Laskaat is offline
De Paddock Rookie

Ge had iets gezegd van in de aard van: amaai, hebt ge Dc gezien, is dat de diene die volgend jaar beweert WK te zijn
iets in die aard, kort na de race gepost en dan rap weer veranderd.
Idd, DC geen supergoeie race, dat heb ik ook niet gezegd hé, altyd de woorden verdraaien van iemand die ne keer een goed woordje zegt over ne McLaren piloot. Dat zijn we hier al gewent hé. En dat Hakinnen zijn race veel indrukwekkender was is toch ook geen waar hé, heeft ook maar constante ronden gereden hé, dankzij de taktiek vooraan gekomen en dan constante tijden gereden, en verdiend gewonnen.
Degene die zegt dat de paddock (maanden geleden dat ik daar nog eens geweest ben) anti-shumacher is, amaai, ik dacht juist het tegenovergestelde! We zijn hier met zijn 73, we zouden eens een refferendum (das overal de mode nu) moeten houden wie fan is van wie hé, denk dat MS & Ferari het zal halen hier qua supporters, ook zouden velen niet kunnen beslissen, ik heb ook geen echte voorkeur voor een piloot, wel voor een team (McLaren) en veel sympathy voor Williams en Jaques Villeneuve. Op wie zou ik dan moeten stemmen?
Greetz
Reply With Quote