Thread: De "Derby"
View Single Post
Old 23-02-2004, 12:27
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Mja, lang verhaal aan vooraf => gaan we of gaan we niet.
Ik ging dus. Na de nodige provocaties van de plaatselijke bevolking aant kiel (die mij weer een ander beeld geven van situaties in concentratiegebieden, maar das een andere discussie) dan toch heel vlot daar geraakt. Na het nodige heen en weer gebrul en het belachelijk maken van de plaatselijk "grote vlag". Groot heeft hieri n belgië nu een andere naam

Wedstrijd gefloten door Frank Debleeckere. Normaal een van de betere scheidsrechters, gisteren vond ik hem fameus tegenslagen. Niet dat hij iemand bevoordeelde of benadeelde, maar echt niet consequent gefloten. In de tweede minuut open kans voor gomez die jammerlijk miste. Eerste aanval van GBA zat wel, mooie goal van milson na flater in de defensie.

Voor de rest NIETS te beleven in een van de saaiste "derbys" van de laatste jaren. Khad een andere sfeer verwacht opt kiel, veel uitgelatener. Maarbon, enkele schermutselingen met de politie na de match en veilig thuis geraakt.

De match had bij mij wel een andere gevoelswaarde dan anders. Kweet niet hoe het komt, mss omdat we o pden bosuil andere, belangrijkere dingen af te handelen hebben.

Geef mij maar een derby op den bosuil...