View Single Post
Old 26-02-2004, 00:29
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Trek uw conclusie

Quote:
De Huizenaar reageerde open en eerlijk over de stand van zaken. "Ik heb nog geen overeenkomst met Minardi, alleen een toezegging van Wilux. Zij worden hoofdsponsor bij Minardi en ze hebben mij gevraagd of ik, als Nederlandse coureur, beschikbaar ben om het één en ander publicitair te ondersteunen. Hieronder valt bijvoorbeeld het tweezitter programma. Daarnaast hebben ze de bedongen om inspraak te hebben in de rijderskeuze in het geval dat de vaste coureurs niet beschikbaar zijn. Om een eventueel een invalbeurt te maken moet ik een superlicensie hebben. In mijn geval krijg ik die alleen als ik voldoende testkilometers heb gereden in een actuele Formule 1 auto. Daarvoor moet ik dus testen, en dat zal ook gebeuren, die toezegging heb ik van Wilux. Wat er verder nog allemaal gaat gebeuren staat nog niet vast, dat is iets wat we in de komende maanden moeten regelen", aldus Tom. www.coronel.nl
Dezelfde deal als Saelens destijds?

Mijn voorspelling: Wat demo rondjes op Zandvoort tijdens de Marlboro Masters Formula 3 meer hoeven we daar niet van te verwachten.................
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 26-02-2004 at 00:31.
Reply With Quote