Superdiesel, tja als je vindt dat we niet goed bezig zijn is dat jou volste recht. En, laat me duidelijk zijn ... dit is de laatste keer dat ik op zoiets ga reageren.
Maar toch effe dit. Sportpaleis is een live programma, waar alles draait om de live verslaggeving. Het is dus moeilijk om op voorhand te weten hoe de renners, in dit concrete geval, gaan rijden. Hebben ze voorsprong op het tijdschema ... tja dan moeten we eerder naar het wielrennen en gaan de reportages die klaar zijn en minder dringend naar een later tijdstip. Hebben de renners achterstand op het tijdschema, tja ... dan gebeurt wat er vandaag gebeurde en dan worden de reportages die reeds klaar zijn eerder uitgezonden. Daarom dat ik mij zelfs de moeite doe om het jullie haarfijn uit te leggen. Kan je mij vertellen hoeveel journalisten dit hier nog komen doen ?
Voor ons is het ons werk, en proberen wij de kijkers zo goed mogelijk te bedienen zeg maar. Jullie draaien aan het knopje, drukken op de afstandsbediening en hop ... jullie hebben een programma. Maar, er komt veel meer bij kijken hoor.
Dus in dit geval, en ook in andere gevallen met live verslaggeving ... neen , we hebben geen glazen bol en kunnen dus niet kijken wat er staat te gebeuren.
Off topic , maar ja ... sommige begrijpen het echt niet.
Last edited by Eric Dupain; 29-02-2004 at 21:08.
|