Quote:
Originally posted by marcel
als je een wielerwedstrijd is dat niet altijd even gemakkelijk. soms loopt dat uit, door weersomstandigheden, bvb.
|
Ik heb daar alle begrip voor, geloof me.
Ik vind het alleen spijtig dat ik de reportage gemist heb, en met mij vele anderen. Ondanks het feit dat ik (en met mij dus vele anderen) dat persbericht had gelezen.
Want geef toe, echt met zoveel woorden staat het er niet in, dat de programmatie kon wijzigen, alnaargelang de live-verslaggeving. Daar had je mijns inzien, iets meer de nadruk moeten op leggen, dat het uitzendschema kon veranderen en dat het ev. om 14.00 ook kon beginnen.
Nu had dat in mijn geval niet toch veel uitgemaakt, ik was toch niet thuis om 14.00 uur.
Al heb ik wel een suggestie : Is het mogelijk om zulke reportages van een VPS signaal te voorzien? Je weet wel, een signaal dat aan het begin en einde van veel programma's wordt meegezonden om de videorecorder te starten? (als die dat ondersteund tenminste).
Dan mag een programma te vroeg of te laat beginnen, de video begint immers maar op te nemen vanaf het moment dat hij dat signaal oppikt.