Ik erger mij er ook dood aan (vooral laatste week was erg, de week vakantie zal er wel voor iets tussen zitten

). Als er iemand een deftige discussie op gang wil brengen eindigd dit 9 op 10 in geruchten, roddels of dingen die totaal off-topic zijn. Zo snel de leden kwantiteit de hoogte is ingegaan, zo snel is de kwaliteit precies wel gedaald. Als het zo blijft zal ik hier steeds minder komen, dat is iets dat vaststaat en ik ben niet de enige. De leden gaan in de fout natuurlijk maar niet alleen zij gaan niet vrijuit. Persoonlijk vind ik dat er te weinig, te laat of niet kordaat genoeg wordt ingegrepen door de mods/admins wat zo'n dingen nog verergerd natuurlijk. Ik weet ook wel dat het niet makkelijk zal zijn en het een serieuze hoeveelheid is maar ik kom hier "nogal" regelmatig en ik moet toch te dikwijls vaststellen dat er eigenlijk zou moeten ingegrepen worden en dit niet gebeurt. Dit is jammer omdat Depaddock toch (nog) hét toonaangevende Vlaamse Autosport forum is en nog bijlange niet aan z'n plafond zit!