Ik ben blij (en anderzijds teleurgesteld) dit te lezen...
Jammer genoeg stellen velen met mij vast dat de steeds groeiende kern van bezoekers ook de nodige "ongenode gasten " met zich meebrengt.
Begrijp me niet verkeerd.!!!
ALLE auto(sport)liefhebbers zijn (en blijven) wat mij betreft welkom. Maar ALSTUBLIEFT mensen hou het beleefd, netjes en behandel IEDEREEN en ALLES met respect !
Het voortbestaan van het forum valt of staat met de bezoekers, maar vooral ook met de betrokkken personen of teams zelf.
We mogen ons hier verheugen op regelmatige bezoeken van vele piloten, medewerkers, teammanagers enz.
Deze mensen hebben echt geen behoefte aan onzin, kinderachtig gedoe of andere flauwekul.
Een grap hier en daar zal niemand afkeuren (ik ben de eerste om links of rechts een scherts te geven) Maar zorg aub dat het bestaan van DePaddock niet in het gedrang komt en hou bij zulke zaken ook rekening met iedereen zijn eigenwaarde.
Aan het bestuur kan ik enkel maar de steun betuigen dat ze het "repressieve" beleid gerust handhaven en zich correct blijven inzetten ten voordele van een steeds groeiende groep van enthousiaste en gemotiveerde bezoekers !
|