Ik zou het ook zeer graag willen weten dat we Bas dit jaar weer in de WS aan het werk gaan zien.
Maar ik denk dat het afwachten zal worden tot volgende week, dan zullen we zien dat hij er bij zal zijn tijdens de collectieve testen.
Maar een volledig seizoen WS zal hij zowieso niet kunnen combinere met z'n F1-job. (De WS race's in Zolder vallen bijvoorbeeld al samen met de F1 in Imola.)
Maar het is in iedergeval mogelijk om een WS seizoen te rijden met uitzondering van enkele wedstrijden. Kijk maar naar Marc Gene, hij reed enkel de eerste helft van het vorige seizoen bij Campos. Want vanaf zijn "inval-race" in Monza bij BMW-F1 heeft hij ermee gekapt. Mogelijk is het dus, maar of het ook nut heeft??

Hij kan dan zowieso niet gaan voor een goede positie in het kampioenschap, dan zal hij moeten gaan om race's te winnen.
Maar het is natuurlijk niet te vergeten zeer belangrijk om als piloot het wedstrijdritme niet te verliezen! En daarom is het volgens mij zeer belangrijk dat hij het komende seizoen zal blijven racen, en de WS is dan natuurlijk een logische stap voor Bas.
Bovendien is Bas zeer gegeerd bij de teams in het WS wereltje, na zijn 2 ronduit schitterende seizoenen in de serie!
Als je het mij vraagt, zal Bas volgende week zeker opduiken bij de collectieve testen vd WS in Jarama en Barcelona...