zelfs nog goedkoper, het hangt ervan af wat je zelf kan en wil doen...
- je neemt eender welke luchtkrikken, dat moet geen AP of ander gekend autosportmerk zijn, industrieel werkt ook. Enkel berekenen dat ze het gewicht van de wagen kunnen opheffen ( oppervlakte piston x luchtdruk x aantal luchtkrikken in de wagen moet meer zijn dan gewicht wagen ). Verder moet je ervoor zorgen dat je deze op een deftige manier in de wagen kan bevestigen natuurlijk
- luchtdarmen neem je ook wat je wil, maar het moet de druk aankunnen, en de connecties moeten veilig zijn ( dat ze niet losspringen terwijl je net het wiel eraf hebt genomen bvb ), wat belangrijk is is het systeem om de perslucht aan te sluiten op het systeem...
- om het van in de wagen te bedienen, moet er perslucht in de wagen aanwezig zijn, wat gevaarlijk is ( zie hierboven ) en in de reglementen Touring Cup en Belcar wordt dit uitdrukkelijk VERBODEN
- de meeste systemen zitten rond de 20 bar, 30 is al veel dacht ik
en bij Taxi, we spreken hier over FILM eh