En hoe gaan de Montoya's, Raikkonens en Alonso's die dikke vette seconde bij de kwalificatie kunnen inhalen ?
Ik denk dat deze twee oefenritten al heel wat zeggen.
Ferrari lacht ons vierkant uit. Iedereen verwacht een F1seizoen waarin uiteindelijk nog eens gestreden wordt voor de titel. Ferrari kende een 'dipje' in 2003, maar won toch beide titels. Dat dipje hebben ze doorstaan, nu slaan ze keihard terug. Als er niks mis gaat, start Schumacher of Barrichello zondagnacht ongetwijfeld op pole. Ik heb er namelijk moeite mee om te geloven dat Williams en Renault zich inhielden. Verrassend trouwens dat Coulthard warempel voor Raikkonen eindigt.
De subtoppers dan:
*BAR bevestigt met Button (Ik verwacht nog altijd niet veel van Sato. Zijn debuutjaar bij Jordan heeft bij mij alvast geen indruk nagelaten) Maar vorig jaar was BAR ook snel tijdens de oefenritten in Melbourne, en de rest van het weekend ging het desastreus. Afwachten dus.
*Sauber, Toyota en Jaguar als middenmoot. Was ook te verwachten.
*Verrassing: Minardi verslaat Jordan. Misschien zijn Pantano en Glock nog ietsje te groen voor hun gele bolide ?
Natuurlijk valt de hele handel vanzelfsprekend weer met het korreltje zout te nemen, maar nogmaals: 1 seconde ?
Toch blij dat we weer vertrokken zijn !