View Single Post
Old 06-03-2004, 19:03
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by flugel
Euh... wablief? ....

Eneuh supporter zijn betekent ook dat je dat moet zijn als het dat minder gaat eh...
het zal wel nooit meer zo erg worden als het jaar dat Ayrton weg was, dan nog eens verongelukte bij de aartsrivaal, en de Peugeot motoren vaak niet verder kwamen dan de eerste meters na de startgrid. De daarop volgende jaren van moeizaam herstel wat leidde tot het uiteindelijke hernieuwde succes eind jaren '90 waren al zuur genoeg.

Ik ben gewoon super ontgoocheld en niet alleen deze quali, maar al enkele jaren. DC is 'nog altijd' niet aan de deur gezet en sedert Paul Morgan tragisch om het leven kwam, rammelt de motorafdeling als een oude kast. Ook de recente herstructurering heeft precies geen zoden aan de duik gebracht.

Maar goed, waarom McLaren?
In 86 was het Lotus en in 87 Williams - voornamelijk owv de Honda motoren (die maakte toen nog mooie auto's maakten à la CRX). Toen in '88 zowel Honda en Senna bij McLaren arriveerde was de overstap ook nogal logisch. Gedurende de McLaren-Senna jaren ben ik vooral de organisatie op zich gaan appreciëren, het strakke beleid, en de keiharde business-man die Ron Dennis is. In '94 heb ik de draad wat laten liggen om dan in '95 niet meer voor een welbepaalde piloot te supporteren, maar voor een team. De Woking-boys dus, en dat zal nog wel een tijdje zo blijven. 'k kan toch moeilijk de vlaggen, posters en prints thuis van de muren gaan halen want dan hangt er niets meer aan de wand.
Reply With Quote