View Single Post
Old 06-03-2004, 20:02
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Historisch: Michael Schumacher
Nu: Michael Schumacher

De kerel doet ondertussen ook al een ferme periode mee, en hij was nooit onderaan te vinden in de WK-coureurseindstand.
Ik hou dan wel geen rekening met karakter. Maar van die 6 wereldtitels zal er toch wel eentje aan z'n talent toe te kennen, zeker ?
Ik begon net F1 te volgen toen Senna crashte, misschien heb ik daarom best wat gemist. Toch heb ik in het post-Senna-tijdperk al enkele ferme seizoenen meegemaakt, en enkele fabelachtige races van Schumacher.
Wat team betreft heb ik dan ook samen met Schumacher de overstap naar Ferrari gemaakt in '96, voorheen dus Benetton.
1996 was niet echt een superjaar voor Schum', maar seizoen '97 vind ik één van de betere van de jaren '90. (buiten die anti-climax in Jerez)
Hoe saai het soms ook is tegenwoordig, Ferrari heeft ervoor gewerkt en heeft het verdiend, hé. Laten we niet vergeten dat de grote 'schuldigen' aan de huidige dip in de F1, teams als McLaren en Williams zijn, die voorbijgestreefd worden door het steigerende paard.
Ik geef stiekem toe dat ik momenteel toch ook op een andere wereldkampioen hoop, maar ik zal er niet om rouwen moest Ferrari de buit weer binnenhalen.

Een andere coureur en ander team waar ik ook een hele tijd sympathie voor had, waren Fisichella en Jordan. Fisico is momenteel eeuwige belofte geworden, Jordan is vervormd tot een betaalteam als Minardi.