View Single Post
Old 07-03-2004, 03:19
AlesiRed27 AlesiRed27 is offline
De Paddock Rookie

Wel voor mij was het simpel... ik ben laat fan geworden...

Op een zondag stond de tv eens op, en wat zag ik daar...

autootjes... snelle nogwel...

He wat is dat? Die met z'n blauwe kar probeert voorbij die rooie te geraken, maar't lukt 'm net nooit... zo laat remmen in de regen?

Dit zijn helden...???

Wie zijn die kerels... oh... Ene Mansell en een Alesi?

Ik ben op slag Alesi fan geworden tijdens die bewuste regenrace in Suzuka 94 - zoals Jean Mansell kon afhouden, dat was enorm, *iedere* ronde zette Mansell z'n kar naast Jean, en samen gingen ze oh zo laat in de remmen...

Ik was verkocht! Heb 'm gesteund bij Ferrari, Benetton (al die 2e plaatsen...), Sauber en bij Prost...

m'n eerste "live" F1 was Spa 2000... Regen bij de start, Jean in 9de plaats of zo (wie weet dit nog) - klom in de regen op tot de 4de plaats voordat de mechaniek van de Prost het liet afweten. Die luttele seconden dat ik deze man zag passeren voor me, een paar honderden meters voor de busstop waren voor mij goddelijke momenten...

Heb 'm gevolgd tot z'n 201e race, het seizoen daarna heb ik half maar gevolgd omdat ik zo'n leeg gevoel had zonder deze man.

Lang gezocht naar iemand met z'n flair in de F1... misschien wordt Alonso wel die dark horse die Alesi altijd wel was?