De race
----------
1) Schumacher outstanding, en toch lijkt het allemaal niet zo spectaculair meer, maar hij doet het weer, op bepaald moment dacht ik bij de laatste stop, Montoya zal nog gedubbeld worden.
score : 9/10
2) Barrichello zoals gewoonlijk, niets op af te dingen
score 8.5/10
3) Alonso, komt sterk voor de dag, is een beetje de koning van het goede starten geworden, en verder op geen enkel moment bedreigd door Williams ! 8/10.
Montoya, laat het nog maar eens afweten bij de start, en daarmee was zijn race al verloren, nog een reeks slechte stops en ja, hij heeft tenminste nog een paar inhaalacties gedaan waaraan ik me kon opwarmen ! 6.5/10
Mclaren zakt compleet door het ijs ! zeer zwak, de eerste zullen de laatste zijn (daarmee doel ik op de wagen die eerst voorgesteld is en toch nog super zwak) 3/10
Andere opvallende zaken, BAR, met name button bevestigd z'n goede wintertesten, Massa maakt het inderdaad weer wat bont
Jordan..Heidfeld moet een van de meest gefrustreerde rijders zijn, zo veel talent en zo'n zwakke wagen.
Toyota onder de maat, net als Minardi en Sauber.
Spijtig voor Aussie Weber...
Opvallend vond ik het aantal pitstops, veel en altijd kort na elkaar, al na 9 ronden...
Op naar Sepang, op naar een spannende GP, want Australie verdient zo'n saaie gp niet !
|