View Single Post
Old 07-03-2004, 13:09
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Tja scenario 2002 zeker ..... Ferrari heeft zelfs nog niet moeten koersen om een dubbel te scoren .....
Als je ziet dat de snelste tijden van Ferrari een seconde voorliggen op de concurrentie ... dan valt er weinig positief te voorspellen voor de spanning in de komende GP's.

Mijn analyse
---------------

Ferrari: 10/10 .... Niets op af te dingen .... Pole, perfecte start, koers gecontroleerd, en makkelijk gewonnen

Renault: 7/10 .... Een beetje zoals vorig seizoen .... Zullen vaak meeknokken voor de ere-plaatsen .... Maar Ferrari echt bedreigen lijkt nog een beetje hoog gegrepen.

BAR: 8/10 .... Krijgen een hoge score voor hun gigantische vooruitgang .... Als ze blijven evolueren dit seizoen zit meeknokken voor de titel "best of the rest" er misschien wel in.

Williams: 6/10 .... Van een top-team mag je titelambities verwachten .... Zonder drastische ommezwaai wordt het ook dit jaar niets .... van teams als Williams mag je meer eisen dan dit.

McLaren: 1/10 ..... Vorig jaar de vaudeville rond de MP4-18 ...... Dan zou de MP4-19 de killer worden .... Misschien kunnen ze nu hun marketingmachine laten vertellen dat de MP4-20 de kampioenenmachine zal worden. En als we dat dan niet geloven
TRAAG, onbetrouwbaar, ....... kortom dik gebuisd.

Jaguar, Toyota, Jordan, Sauber, Minardi .......... Als je met een figurantenrol tevreden bent

Over de piloten heb ik vrij weinig te vertellen ..... Veel inhaalacties heb ik niet gezien ....
Montoya kan het precies toch beter met launch control, en massa blijft toch wel een grasmachine .....
Voor de rest .. weinig opvallend pilotenwerk gezien

PROGNOSE:
---------------

Replica van Seizoen 2002 ....... Combinatie Ferrari-Bridgestone is oppermachtig .... Alhoewel een aantal teams mooie vooruitgang hebben geboekt (BAR) .... lijkt er geen een in staat om Ferrari aan te vallen.