View Single Post
Old 07-03-2004, 20:35
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Het was een heel leuke race.

Dankzij een superronde van Kay (Vertigo) pakten we de pole. Meer dan een halve seconde sneller dan de rest. Dat beloofde. In de start en de eerste rondes verloor hij echter 2 plaatsen zodat we op een 3de plaats reden, net voor Wheels Racing (met Boosterke en Mickey). Kay kon de eerste 2 niet volgen, maar kon wel een vrij groot gat slagen met de achtervolgers. Dan op het half uur een wissel: Peter aan het stuur. Die reed iets trager zodat Boosterke hem kan inhalen. Beiden halen ze ook 1 van de voorliggers in (waar een veel tragere piloot aan het stuur zat). Op eerste plaats rijdt dan Brother Racing (de organisatie, zou zich achteraf uit de wedstrijd halen, reden zomaar voor de fun mee); 2de wheels racing en 3de lb racing (wij). Dan na uur kwam ik achter het stuur. Het ging vrij goed om de achterliggers te dubbelen (op eentje na, maar das ander verhaal, heb die bijna tijdens het rijden uit zijn kart getrokken ) en rijd gat met Boosterke bijna volledig dicht. Dan terug Kay aan het stuur. Die kan de virtuele leiding (reken Brother Racing er al niet meer bij) nemen en wat uitlopen op Mickey. Dan terug Peter aan het stuur en die moet Mickey voorlaten. En in laatste stint van mij had ik een kleine 20s achterstand op Mickey. Heb die nog geprobeerd goed te maken, maar dat lukte echt niet, integendeel zelfs. Wij dus 2de geeindigd achter een heel sterk Wheels Racing die verdiend gewonnen zijn. Na 3 uur racen was het verschil tussen onze teams slechts 28s. Close racing dus!!

Het was een fijne race!! Zeer goed georganiseerd en tis ook altijd leuk om op podium te eindigen
Reply With Quote