View Single Post
Old 09-03-2004, 13:16
FastFons's Avatar
FastFons FastFons is offline
De Paddock Regular

Ik ben tegenwoordig eigenlijk niet echt meer fan van een of andere piloot of team (ik heb wel voorkeuren maar niet specifiek voor 1 team). Ik was vroeger altijd zeer hevige Senna-Fan, van 1986 (ik was toen 5 jaar ) tot het bewuste accident heb ik nauwelijks een grote prijs gemist. Daarna heb ik een hele lange tijd geen formule 1 meer gekeken en het kan me nog altijd niet boeien als in de periode voor 94.
Als ik eerlijk moet zijn supporter ik voor iedereen die Schumacher kan verslaan, want als senna fan ben ook ik eigenlijk een Schumi-hater. Zeker als mens kan ik hem niet uitstaan, alhoewel ik moet toegeven dat hij best wel een hele goede piloot is.
Mijn huidige afkeer voor Ferrari is dan ook niet ver te zoeken. Ook toen Alain Prost er reed was het zeker niet mijn favoriete team. Het meest sympathie voor Ferrari had ik zeker in het Berger-Alesi tijdperk.
Ik ben benieuwd wat het post-schumi tijdperk zal brengen (het wordt nu wel stilaan tijd dat hij gaat stoppen, we zitten al meer als 10 jaar ermee opgescheept )

FF