Thread: San Remo live
View Single Post
Old 10-10-2001, 15:00
wilmai wilmai is offline
De Paddock Regular

Duval en Cols

We kennen reeds de kwaliteiten van Freddy en Bruno. Laten we nu eens hopen dat beide voor de laatste wedstrijden van het seizoen er eens een goed resultaat neerzetten. Ik had Freddy hoger verwacht maar blijkbaar staan de ontwikkelingen van de wagen nog niet zover als ik persoonlijk had gedacht.

Maar ja, ik volg ook de andere belgen in actie. En reeds enkele make heeft Francis Duval al knappe dingen laten zien constant heeft hij bij de beste gewedijverd in alle wedstrijden waar hij in deelnam, zelf aan de leiding gestaan. Nu eindelijk heeft hij eens de finish gehaald en was bij de besten, de op één na beste. Francis is een talent dat zeker niet mag verloren gaan, alleen zijn drang en onstuimigheid speelt hem soms nog parten. Maar hier zijn er toch nog anderen die later wel groot zijn geworden niet waar COLIN MCRAE.

Het andere talent Larry Cols is meer een berekend rallypiloot maar wel een goede. Meer een stijl Carlos Sainz.

Maar laten we niet onderkennen in een klein landje zoals Belgie hebben we reeds verschillende decennia goede piloten die zowel op nationaal als internationaal vlak van zich kunnen laten horen :
Gilbert Stapelaere, Guy Colsoul, DIDI, Droogmans, Snijers, Duez en nu de andere

Laten we ook de jongelingen niet vergeten en altijd spreken over Freddy of Bruno

greetz
wilmai
www.corsa-racing.be