Wij hebben deelgenomen onder Woemm-racing
Het niveau lag weer ongelooflijk hoog
We hadden de negende tijd gereden tijdens de kwalificatie, geloof ik (ik slechts 3de snelste van ons team)
ik werd dan aangeduid om de start te nemen, bangelijk weer die Le Mans start, over het heuveltje lopen in de kart springen en pedal beneden ...
Ik had een goede start, ben in de eerste toeren opgerukt naar plaats 4, om uiteindelijk als 5de binnen te komen
Onze 2de piloot had nog niet op deze baan gereden voor deze race en dat was er een beetje aan te zien, hij draaide in het begin 4 seconden trager dan de rest, later begon het iets beter te gaan al bleef er een minstens een 2 seconden verschil met onze naaste concurrenten, daardoor een pak plaatsen verloren, ik denk dat we zelfs bij de laatste drie of vier zaten na zijn stint
Dan reed de man die onze kwalificatietijd had gereden, spijtig genoeg begon het te regenen, op zich had hij daar geen probleem mee maar onze kart had zeer slechte grip in de regen, het uitaccelereren uit de tragere bochten ging gewoon niet, wielspin terwijl de anderen daar iedere keer gewoon wegreden, waarschijnlijk te nieuwe slicks of te zwaar versleten zeker?
De laatste piloot, normaal een zeer goede regenrijder, kreeg de kart ook niet in de goede tijden waardoor we uiteindelijk op een 13 plaats geëindigd zijn, niet slecht maar er zat toch meer in!