View Single Post
Old 11-10-2001, 17:51
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by bernie
En toch vind ik dat hier alleen het "goede" van JPM aan bod komt, en slechts het "slechte" van MS of heb ik het weer bij het verkeerde eind...............................
Ik zie NERGENS iets "slechts" staan van MS, en please maak nu weer niet van een positieve JPM thread een anti-MS thread die er geen is eh! En voorzichtigheidshalve zeg ik er meteen bij dat die "weer" niet slaat op Bernie, maar op het feit dat dit al eerder gebeurd is. Dus niet "weer" Bernie, maar wel "weer" een thread van strekking veranderen...
Overigens heeft Alain het 100% volledig begrepen : ik ben gewoon opgetogen dat het idool van mijn nieuwe favoriet en mijn eigen idool één en dezelfde persoon is : Ayrton Senna! Dat maakt JPM in mijn ogen alleen maar symphatieker en heeft NIETS maar dan ook NIETS met MS te maken!
Zoals reeds gezegd is er in de ganse populatie F1-piloten maar eentje waarmee ik Senna durf vergelijken en waar ik zo zeker nog niet weet wie ik nu eigenlijk verkies en dat is de Gilles. Alhoewel hij slechts 6 races gewonnen heeft en nooit WK werd schat ik hem (misschien op Senna na dus) hoger in dan gelijk welke andere piloot aller tijden. Wie Gilles aan het werk gezien heeft weet precies wat ik bedoel...
Trouwens, het feit dat talloze "jonge" F1-fans ervan overtuigd zijn dat Gilles Villeneuve WEL WK geweest is, zegt al genoeg over zijn uitstekende reputatie, en de roem en glorie die hem omringen.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote