Hello Thomaske-Glpk natuurlijk ben je welkom, kom maar af ! waarschijnlijk hebben we terug box 37 (????)
Driesco, jij ook veel succes in de BELCAR, laat zien dat de Tc'erkes ook uit het goede hout gesneden zijn en ook welkom natuurlijk.
Ik denk zelfs dat er 2 andere Meganes zullen meerijden, 1 van VDB en 1 van de PADDOCK team en misschien zelfs nog éne van verleden jaar met Tavernier als piloot.
Geef niets, tegenstand moet er zijn.....zoniet zou ik mij inschrijven in klasse 3, dan zouden we elke race op't podium staan, laat mij het zo stellen: als je in klasse 4 op't podium staat heb je het dik verdient, want dit is de meest bemande klasse.
Voor de rest mijn nieuwe tuner moest gisteren (woensdag 17/03) nog beginnen aan de nieuwe uitlaatcollecteur en uitlaatlijn, is er dan echt niemand in dit "flitspaalland" die van zijn woord is (als tuner bedoel ik,hé)
Straks moeten we nog forfait geven ook voor de eerste race !
Stress, Stress en nog eens stress..... wat benijd ik de betalende piloten welke toekomen op een race....helm aandoen en zeggen na de race: bedankt en tot volgende race.
Doei - Luc - GM RACING