Even m'n one man show hier voortzetten

.
En een berichtje posten n.a.v. een probleem dat zich voordeed tijdens de race in Monza.
Normaal gezien staat op het eerste scherm dat je ziet (eens je joint) het aantal ronden dat moet worden gereden. Voor het circuit van Glacier worden dat er 24, wat me vrij veel lijkt en het belooft dus een lange race te worden (rondetijden liggen toch een stuk hoger dan in Monza en dat waren 21 ronden).
Als je om de een of andere reden de echte start mist, is dat nog geen ramp. Normaal gezien moet na een 30-tal seconden het groene vakje opnieuw verschijnen, waarna je vanuit de pits start. Leuk is anders uiteraard, maar je geeft het best toch nog niet alle moed op. De meesten op ons niveau maken meestal toch nog enkele fouten en zo kan men ze nog inhalen.
Ik heb het ook eenmaal mogen meemaken en zat maar wat gefrustreerd naar m'n scherm te kijken, tot plots het groene vierkantje verscheen. Ik join en heb toen een van m'n beste races ooit gereden. Maar 1 maal naast het circuit gezeten en tijdens de race m'n pr verbeterd. Werd 3de van de 4 gestarten, maar m'n race op zich was heel goed. Was vermoedelijk extra opgeladen. Toen ik aan m'n race kon beginnen, waren de anderen al bij Lesmo aangekomen.