View Single Post
Old 14-10-2001, 09:27
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

RACE-thread: Suzuka

De F1 is nog wel bezig (9 laps remaining), maar kdenk dat ik al wel aan mijn conclusies kan beginnen!!

saaie race, voorspelbaar als wat!!!

dus maar naar de voorbeschouwing van volgend jaar!!!

Hoewel er hier voorbije jaar veel geschreven is over de nakende driestrijd denk ik dat we mogen stellen dat die er volgend weer niet gaat komen!!! Ook 2002 zal voor McLaren een bouw-jaar worden!! Ze laten veel ervaring vertrekken, en halen weliswaar een top-talent, maar iemand die nog niet de ervaring van een topteam heeft, en ook nog het winnen onder de knie moet krijgen!! Er is weliswaar Coulthard, maar het is zeer onwaarschijnlijk of hij alleen de bestaande kloof tussen McLaren en M.Schumacher kan dichten.

Dus een tweestrijd voor volgend jaar!! Wat het zal worden is moeilijk te zeggen!! Montoya is zowat het grootste talent dat sinds Schumacher de F1 is binnengetreden!! Of hij groter is, zal hij moeten bewijzen!!!

Voor volgend seizoen zijn er veel vraagtekens, maar 1 ding is zeker!! Spanning moet terugkomen!! Alhoewel mijn favoriet dit seizoen alles overklaste, was dit zowat het seizoen met het minste F1-plezier voor mij!!

Wie er zal terugkomen is Renault, waar bennetton in het begin van het seizoennog moeite had met minardi, spelen ze nu mee in de subtop!!! Een goeie winter, met veel ideeën voor de nieuwe wagen, en ze zouden wel eens de rol van williams dit jaar kunnen spelen!!

airco

*edited*
ff 2 threads samengevoegd, zodat we niet in 2 threads over hetzelfde gaan beginnen te babbelen

Last edited by airco; 14-10-2001 at 09:31.
Reply With Quote