"Vast achter Montoya" vind ik overdreven als JPM (weliswaar na één inhaalpoging van RB) elke ronde iets meer wegrijdt van RB eh beste Airco...
Voor de rest een paar korte reacties :
* Proficiat MS, je was (weer maar eens) (en weer maar eens tegen mijn goesting dat ik dit moet zeggen maar ik blijf eerlijk) de beste. (Oef 't is er uit).
* "Last man standing" als al de rest al lang weg is, is (weer maar eens en dit zeg ik wel graag) JPM!
* Vaarwel aan Alesi en Häkkinen (die ik nooit meer zie terugkomen eerlijk gezegd) en misschien ook wel aan Jos (maar dat weten we pas volgend seizoen). Als Red Bull idd Arrows overkoopt en de US markt wil veroveren zal het met 2 US piloten zijn en dan is Jos er teveel. We zien wel.
* Jammer van de crash van Kimi en Jean, want Jean was nog maar één finish verwijderd van het record van Ritchie Ginther (!!!!) te evenaren door ELKE GP van een seizoen te finishen. Dat had ik hem nog wel gegund.
* Op naar volgend seizoen waar JPM het MS zeker nog moeilijker gaat maken dan dit seizoen. Of het zal volstaan om hem te onttronen zullen we wel zien. Ik hoop het, anderen hier vrezen het misschien. Maar dat is het mooie van autosport. In elk geval verwacht ik volgend jaar MEER spanning dan dit jaar (kan ook moeilijk anders, daarvoor moet je geen profeet zijn :-)
En nu ga ik de resultaten van de F1-kwis posten en de winnaar bekend maken!
Tot in die andere thread!
|