Thread: De Gouden F1
View Single Post
Old 27-03-2004, 22:26
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Re: De Gouden F1

Quote:
Originally posted by Thomaske_GLPK
Dit is dus een teken dat ze de autosportliefhebbers nog niet vergeten zijn.
Nou voor dit soort onzin mogen ze mij als autosportliefhebber vergeten, zou ik helemaal niet erg vinden.

Niets meer, niets minder dan de zoveelste poging om geld af te troggelen van Jan met de korte achternaam. Eerste wedstrijd gratis, de rest simpelweg betalen.

De prijzen? Waardeloos, je zal als 15-jarige maar worden afgescheept met een broodoven Door dergelijke prijzen kan ik ook pronken met 50.000 euro...........de werkelijke waarde van de prijzen is een fractie van de genoemde 50.000 Het riekt naar geldklopperij.........

Trouwens, deze site zet aan tot gok gedrag bij minderjarigen..........zie nergens op de site staan dat het verboden is voor minderjarigen

0 op 10 voor het Laatste Nieuws

@Thomaske_GLPK

Door dit soort threads attendeer je eigenlijk mensen op negatieve autosport onderwerpen maar dat is mijn bescheiden mening De Paddock staat voor promotie van de autosport.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote