Quote:
Originally posted by Marshal
Trouwens, deze site zet aan tot gok gedrag bij minderjarigen..........zie nergens op de site staan dat het verboden is voor minderjarigen
|
Ik weet dat toen ik nog 15 was, ik ook alleen maar dacht aan gokken, gokken en nog eens gokken. Mijn zakgeld was dan ook zo enorm toereikend
Uiteraard verdient Het laatste Nieuws hier meer aan dan de deelnemer van het spel, maar is dat niet altijd zo bij dit soort spellen?
Het is de mensen meestal te doen om de spanning van: "Was ik in de buurt of niet?". Dat daar een prijs aan vasthangt is mooi meegenomen, maar iemand die echt voor het geld meedoet, die maakt met De Gouden F1 een slechte keuze.
Ik wil het voor een stuk vergelijken met De Paddock prono. Elke week opnieuw doe je mee om na te gaan hoe het staat met je inzicht qua strategie, snelheid, gepoch, ... .
Dat je daar beter in bent dan een aantal mensen is prettig, dat je op het einde de beste bent is het streefdoel, dat je daar een prijs mee kan winnen is mooi meegenomen, ... maar je doet het hem om het plezier.
Of je daar voor moet betalen om je nationaal te kunnen meten met anderen of niet, die keuze maak je zelf.
Ik ga aan De Gouden F1 niet deelnemen, maar net als De Gouden Elf vind ik het een origineel initiatief.