View Single Post
Old 29-03-2004, 10:24
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Raceverslag - race 1

Vrijdag wagen in nieuwe kleurrijke outfit geplaatst en sponsorstickers erop geplaatst (godzijdank 2 nieuwe sponsors gevonden!), zaterdagmorgen werkzaamheden aan uitlaat, 3de pot bijgeplaatst en in alle haasten een supertrapp "maison" ontworpen voor het geval van..., rond 14 u werd de wagen volledig afgeregeld aan camber, caster en gewogen en afgeregeld op de 4 punten. - ron en d 18 u was alles opgeladen in vrachtwagen en waren we klaar- ZONDAG : trainingen : zoals verleden jaar vatten we de trainingen aan in een slechts mogelijke configuratie dwz. met volle tank 80 l, oude banden en remblokken... het kan dan maar beter gaan in de race met nieuwe banden en remblokken en uiteraard ook volle tank, in m'n 2de ronde werd ik overmoedig en maakte een schuiver ter hoogte van de kanaalbocht en belande gelukkig niet al te hard in de reling, lichtblok stuk, radiator verschoven barstjes hier en daar in het koetswerk. - daarna trainde Louisette probleemloos en voorzichtig (wij hadden dus donderdag geen training, dus dit was terug ons eerste contact met de wagen) - Na Louisette legde ik de zweep op de mechaniek en maakte een honorabele tijd van 1'52"6 welke goed was voor een 4 de plaats in de klasse en een 20 ste plaats algemeen, ik was er best tevreden mee want ik ben geen goede chronorijder... in race pingel ik gemakkelijk 2 tot 3 " eraf. - Helaas 1ste vlagje voor teveel db's (95,9 db) en daarna 5 ronden nadien 2de vlagje met 95,7 db, exit GM RACING !
Geen toelating voor deelname aan de race, ik kan jullie vertellen dat dit pijn doet als je iedereen op de startgrid ziet en je niet mag deelnemen.... bovendien is al het geld je besteed hebt nutteloos ....inschrijvingsgeld enz...
Ik begrijp het standpunt van circuit Zolder dus zullen we eraan werken en ergens wisten we wel dat we te hoog zaten in db's(zie voorgaande threadts)
Tijd om deftig te trainen en te meten ontbrak ons.- ergens in m'n achterhoofd speelde ik met het gedacht om bij onze Asaf buren te gaan rijden omdat die minder streng zijn .... maar 'k ga het niet doen, stijfkop zoals ik ben zullen we er de tweede race staan alles conform. - ....toch doet het pijn de eerste race te missen en niet te scoren.... 1 voordeel, wij waren reeds om 16 u thuis!
Doei
Luc
GM RACING

PS: Thomaske Glpk: Wij zijn verplaatst naar box 41 (de allerlaatste)
Reply With Quote