View Single Post
Old 29-03-2004, 19:57
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Sfeer even komen opsnuiven en ik moet zeggen, toen Chris en ikzelf aan de draad stonden bij het afgaan van de berg werden we beiden even stil. Als rijder is dit toch één van de mooiste dingen die er zijn in het leven. Om naar te kijken kan ik kort zijn, weinig of niks aan te zien ( op sommige momenten ) maar zij die van autosport houden als piloot weten wel beter. De ongedwongen sfeer, allemaal toffe mannen en vrouwen onder elkaar.

Ik hoop dat wij hetzelfde mogen verwachten dit jaar, maar ga er maar vanuit dat jullie ons dit jaar zeker nog zullen zien in te TC, en dan om te rijden. De 10 uur is al zeker, onze Clio komt van England terug om deze race te rijden. Ooit willen we ze eens uitrijden

Voor de rest, Bart, Jef, Tom, VDB, Kelly en al de anderen: t'is maar voor het plezier en vergeet allemaal 1 ding nooit: zij rijden en al de rest staat te dromen. Dromen kunnen soms uitkomen, knok er keihard voor en voor je het weet draai je één van de komende races zelf aan zo een stuurken.

Een ex TC piloot(tjen) die het op sommige momenten erg moeilijk had dat hij er niet bij was